Wat is status van een zending?

1 min lezen bijgewerkt op 05-11-2019

We verzenden je producten met onze partners DHL Parcel en DPD. Dit geldt voor zowel de brievenbuspakketjes als de (grotere) pakketten.

Via Bringle (of in je webshop als je daarmee hebt gekoppeld) krijg je de trackinggegevens teruggekoppeld van de zendingen. Alle verkooporders die voor 22.00 uur in Bringle staan worden op werkdagen nog diezelfde avond verwerkt.

Op het moment dat de verkooporder bij ons het magazijn verlaat ligt de verantwoordelijkheid van de levering bij de verzender. **Via de trackinggegevens kun je de verdere status van de levering volgen en daarover je klant informeren. **

Heb je naar aanleiding van de informatie uit de trackinggegevens nog vragen over de status van de levering? Neem dan contact op met de verzender. Als je de verzender belt of mailt is het handig om het zendingsnummer en/of de ontvanger gegevens bij de hand te hebben. Daar wordt om gevraagd.

Kom je er dan nog niet uit? Neem dan even contact op met Bringle via telefoon of chat. We helpen je dan, waar mogelijk, graag verder. Onze klantenservice kan ook een claim indienen als de zending niet goed is is verwerkt bij de vervoerders.