Wat is de status van een zending?

Via Bringle (of in je webshop als je daarmee hebt gekoppeld) krijg je de trackinggegevens teruggekoppeld om altijd op de hoogte te zijn van de laatste status van de zendingen.

Verzendpartners

We verzenden je producten met van onze partners:

Dit geldt voor zowel de brievenbuspakketjes als de grotere pakketten.

Alle verkooporders die voor 22.00 uur in Bringle staan worden op werkdagen nog diezelfde avond verwerkt.

Op het moment dat de verkooporder het magazijn verlaat ligt de verantwoordelijkheid van de levering bij de verzender.

Track and Trace

Via de trackinggegevens kun je de verdere status van de levering volgen en daarover je klant informeren.

Heb je naar aanleiding van de informatie uit de trackinggegevens nog vragen over de status van de levering? Neem dan contact op met de verzender. Als je de verzender chat of mailt is het handig om het zendingsnummer en/of de ontvanger gegevens bij de hand te hebben.

Kom je er dan nog niet uit? Neem dan even contact op met Bringle via de chat of e-mail. We helpen je dan, waar mogelijk, graag verder. Onze klantenservice kan ook een claim indienen als de zending niet goed is is verwerkt bij de vervoerders.