Contactmogelijkheden Bringle

2 min lezen bijgewerkt op 05-11-2019

Heb je hulp nodig? Deel dan zoveel mogelijk informatie over je vraag zodat we direct aan de slag kunnen. Hoe meer wij op voorhand weten, hoe beter. Dit werkt voor iedereen het meest efficiƫnt. Heb jij een vraag over een in- of verkooporder of een specifiek product? Geef dan in ieder geval het ordernummer en de SKU door.

Via chat of mail

We zijn bereikbaar via de Bringle chat en via mail. Als we er echt niet uitkomen dan bellen we jou. Dat is een bewuste keuze om onze bereikbaarheid te optimaliseren en ervoor te zorgen dat we altijd en overal je vragen kunnen beantwoorden.

Vragen via e-mail

Gebruik daarvoor cs@bringle.nl. Bij spoedgevallen is het wellicht beter om de chat onderaan de pagina te gebruiken.

Vragen via de chat

Log hier in op je Bringle-account en klik op het chat-icoontje rechtsonder in beeld. Of klik onderaan de pagina om direct een chat met ons te starten.

Vragen via de telefoon

We bieden geen telefonische ondersteuning bij Bringle. Onze ervaring leert dat we onze klanten sneller en efficiƫnter van dienst kunnen zijn per e-mail of chat.

Adres gegevens

  • De Steenbok 26
  • 5215 ME te 's-Hertogenbosch
Ga terug naar de kennisbank