Contact

Vragen? We helpen je graag.

Contact via chat of mail

We zijn bereikbaar via de Bringle chat en via mail. Als we er echt niet uitkomen dan bellen we jou. Dat is een bewuste keuze om onze bereikbaarheid te optimaliseren en ervoor te zorgen dat we altijd en overal je vragen kunnen beantwoorden.

Hoe meer we weten, hoe beter

Heb je hulp nodig? Deel dan zoveel mogelijk informatie over je vraag zodat we direct aan de slag kunnen. Hoe meer we op voorhand weten, hoe beter. Dit werkt voor iedereen het meest efficiënt. Een vraag over een in- of verkooporder? Geef dan in ieder geval het ordernummer door. Een vraag over een specifiek product? Geef dan in ieder geval de SKU (artikelnummer) door.

Vragen via e-mail?

Gebruik daarvoor cs@bringle.nl. Bij spoedgevallen is het wellicht beter om de chat onderaan de pagina te gebruiken.

Vragen via chat?

Log in op je Bringle-account en klik op het chat-icoontje rechtsonder in beeld. Of klik onderaan de pagina om direct een chat met ons te starten.

Vragen via telefoon?

We bieden geen telefonische ondersteuning bij Bringle. Onze ervaring leert dat we onze klanten sneller en efficiënter van dienst kunnen zijn per e-mail of chat.

Vragen over de status van een verzending?

Voor vragen over een verzending verzoeken we je de trackingdetails te raadplegen van de betreffende verkooporder. Ga in Bringle naar Verkopen, en selecteer de order die je wil controleren. Is er toch nog iets onduidelijk? Neem dan contact op met de klantenservice van de verzender. Zij zullen je dan verder helpen.

DHL Klantenservice

DHL is bereikbaar op 088-3454300 of via mail van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur. Gratis.

DPD Klantenservice

DPD is bereikbaar op 0900-3734663 of via mail van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. €0,50 per gesprek.